خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW545N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متاسفانه این محصول در ایران فقط در سایت ایده برتر موجود می باشد که آن هم امکان خرید اینترنتی این کالا وجود ندارد و باید با شرکت تماس بگیرید. البته نقد و بررسی کامل ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N در سایت ایده برتر موجود است و خواندن آن در می تواند به شما در انتخاب کالا کمک کند.

 

 

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW545N لذت برگزاری یک سخنرانی موفق در جلسات را تجربه کنید! این ویدئو پروژکتور برای کلاس های درس، اتاق های جلسه و همایش ادارات و شرکت ها عرضه شده و تمام انتظارات شما در زمینه پخش با کیفیت تصاویر را برآورده می کند. ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی عالی، مجهز بودن به وای فای و دوام و طول عمر بالا توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

  • ارائه تصاویری درخشان و شفاف در محیط های مختلف

یکی از معیارهای مهم در خرید ویدئو پروژکتور شدت روشنایی آن است. هر چه میزان روشنایی یک ویدئو پروژکتور بالاتر باشد، تصاویر ارائه شده توسط آن درخشان تر و شفاف تر خواهد بود و می توان از آن در محیط های روشن و پُرنور نیز بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر استفاده کرد. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N دارای شدت روشنایی 5500 لومن است و کاملاً می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر در محیط های مختلف حساب کرد. پس اگر خواهان نمایش تصاویری با بالاترین میزان شفافیت و درخشندگی هستید، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N را مد نظر داشته باشید.

  • توانایی بالا در نمایش تصاویر با کیفیتی بسیار مطلوب

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و به همین دلیل رنگ هایی طبیعی و زنده را به شما ارائه می دهد. همچنین با توجه به اینکه رزولوشن این ویدئو پروژکتور پاناسونیک برابر با 1280*800 پیکسل است، کیفیت تصاویر نمایش داده شده با آن تضمین شده می باشد.

یکی از ویژگی هایی که سبب مناسب بودن دیتا پروژکتور Panasonic PT-VW545N برای استفاده های آموزشی و اداری شده، نسبت کنتراست مطلوب آن است که برابر با 16000:1 می باشد. این میزان نسبت کنتراست باعث نمایش رنگ مشکی با عمق مطلوب و نمایش رنگ سفید و رنگ های روشن به شکلی شفاف می شود. به این ترتیب متون سیاه و سفید به کار رفته در اسلایدهای پاورپوینت یا فایل های متنی شما دارای میزان خوانایی بسیار مناسبی خواهند بود و اطلاعات مورد نظر شما به خوبی به مخاطبان منتقل خواهد شد.

  • فایل های موجود بر روی گوشی تان را به آسانی بر روی پرده به نمایش درآورید!

یکی از مهم ترین ویژگی های ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-VW545N مجهز بودن آن به وای فای است که باعث می شود تا بتوانید به آسانی گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و به طور کلی تمامی دستگاه های دارای وای فای را به صورت وایرلس به آن متصل نمایید. این ویژگی شما را از مشکلات ناشی از کابل کشی نجات می دهد و امکان نمایش فایل های موجود بر روی گوشی تان را بر روی پرده نمایش برایتان فراهم می آورد.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی